W związku z intensywnymi opadami deszczu, które spowodowały liczne podtopienia, Główny Inspektor Sanitarny ostrzega, że fala powodziowa niesie ze sobą zanieczyszczenia bakteryjne i chemiczne, które mogą być groźne dla zdrowia i życia.

WIECĘJ TUTAJ

oraz w ulotkach poniżej:

Ministerstwo Zdrowia i Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia informują o udostępnieniu usługi dla obywateli - Internetowe Konto Pacjenta (IKP).

Internetowe Konto Pacjenta to internetowa aplikacja, dzięki której w łatwy, szybki i bezpieczny sposób odnajdziesz informacje o swoich danych medycznych. Dzięki IKP w jednym miejscu znajdziesz informacje o swoich danych medycznych, które do tej pory rozproszone były w różnych miejscach. Więcej na stronie https://pacjent.gov.pl/pomoc/dowiedz_sie_wiecej

Dostęp do IKP możne uzyskać każdy za pomocą dwóch prostych kroków:

  1. Założenie Profilu Zaufanego - jeżeli ktoś jeszcze nie posiada
  2. Logowanie do IKP następuje na stronie http://pacjent.gov.pl

Administratorem danych osobowych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, ul. Mickiewicza 1, 36-200 Brzozów, tel. 13 43 411 41,

fax. 13 43 440 00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych,

ul. Mochnackiego 4, 35-016 Rzeszów, tel. 17 7470224, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Klauzula informacyjna – przetwarzanie danych osobowych

 

Dokumenty opracowane przez Zespół Ekspercki Komendanta Głównego PSP ds. ochrony danych osobowych:

1) spełnienie obowiązku informacyjnego

2) odpowiedzialność i zadania innych niż PSP jednostek ochrony przeciwpożarowej mających dostęp do SWD PSP

3) zakres odpowiedzialności oraz podział zadań współadministratorów SWD PSP

 

Czytaj więcej...

 Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. Nr 206 poz. 11216) informujemy, że funkcjonuje Elektroniczna Skrzynka Podawcza do obsługi dokumentów elektronicznych dostarczanych do naszej instytucji.

Dostęp do elektronicznej skrzynki podawczej przez: http://epuap.gov.pl/wps/portal/

Uwaga: W celu złożenia wniosku do naszego urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP, na którą należy się zalogować.

Przekazanie dokumentu możliwe jest poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.

2. Akceptowalne formaty załączników to:

  • DOC, RTF
  • XLS
  • CSV
  • TXT
  • GIF, TIF, BMP, JPG
  • PDF
  • ZIP


3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.